Вие сте тук
Начало > Други Публикации > Интериорни Дизайнери > Принципи за избор на столове за офис, в който работят повече служители

Принципи за избор на столове за офис, в който работят повече служители

президентски стол

Обзавеждането на офис, в който ще работят повече 3-4 служители си е истинско изпитание. Детайли като площ, разположение на работните места, както и тип на административната услуга, която ще се предлага задължително се взимат под внимание от дизайнера, нагърбил се с проектирането на интериорната концепция. Днес обаче няма да ви ангажираме с това какво трябва да бъде направено за да е ефективно обзавеждането, а ще акцентираме върху избора на офис столове като един от ключовите елементи, заради които работещите в офиса биха били мотивирани да дадат всичко от себе си за едни пълноценен и успешен трудов ден. Независимо, че има не малко варианти на пазара статистическо проучване сочи, че над 30 % от служителите в офис не са доволни от столовете, на които преминава деня и. точно това има днешната статия за цел – да ви накара да се замислите дали като предприемач сте осигурили на хората си ергономични, комфортни и грижещи се за тялото им столове.

Принципи на избор на офис столове

Вероятността повечето от предприемачите да са запознати с основните принципи, които са критични при избора на столове е голяма, но не всеки от тук ги прилага заради различни обстоятелства. Не е хубаво да се допускат грешки специално при този вид офис мебел, тъй като последиците не са благоприятни за хората, които са принудени да ползват обзавеждането през осемте чана на престоя си в офиса.

Замяната на старите столове с нови следва да се приеме като надграждане. Ако предишните използвани са били добри и служителите са останали удовлетворени от техните качества то следващата порция нови столове задължително следва да бъдат още по-ефективни и мотивиращи работещите. Ето ги основните и главни принципи при покупка на столове, които специално за Вас селектираха специалистите от онлайн магазин mebeliarena.bg:

  • Дълголетие на офис стола

Гаранция за това, че даден елегантен стол, който ви е направил впечатление ще бъде много здрав няма. Много зависи как ще се ползва самата мебел, човека ползващ го с какво тегло е, дали механизмите са качествени и могат да понесат ежедневното натоварване, дамаската с какво ниво на еластичност е и т.нат. Инвестирането в здрав, стабилен и наистина дълготраен като експлоатационни показатели стол е решение, което ще удовлетвори не само служителите, но и предприемача, който няма да се налага да подменя мебелирането ежегодно. А съгласете се, че разхода в офис с десетина  и повече служители никак няма да бъде малък;

офис стол
  • Ергономия

Втория принцип, върху чиято значимост е определящо да се сформира правилния подбор на офис стол. Ако разгледате предлаганите в каталога на магазин Арена предложения тук https://www.mebeliarena.bg/офис/столове/ няма как да не ви впечатли това, че облегалката е съобразена с височината на гърба както и извивката на човешки гръбначен стълб. Следвайки естествената линия на тялото облегалищната част на офис стола реално се адаптира към индивидуалните потребности на всеки служител, независимо дали е висок, нисък и по-едър като телосложение. Ергономичността на столовете се напасва с помощта на различни механизми за регулиране на височината на седалката, нивото на подлакътниците, както и позицията/ ъгъла на облегалката;

  • Персонализиране на настройките

Става въпрос за високо ниво на функционалност на офисните столове. Ясно е, че колкото повече служители работят в офиса то толкова по-разнородни ще са техните нужди спрямо мебелите, които ще използват. Не би било редно да питат всеки поотделно какъв стол желае и интериор в офиса да се превърне в абсолютен кич поради нееднаквост на обзавеждането, което ще се използва. Така, че за да има висока успеваемост в стилистично отношение е задължително при избор на столове да се вземат предвид възможностите, които предлагат като персонализиране на всяка една от настройките. Така спрямо физиката си всеки офисен работник ще може да нагласи удобната за неговото тяло позиция.

Пренебрегването на дори един от принципите, с които ни запознаха от МебелиАрена ще доведе до дисбаланс в работния цикъл. Раздразнение от ненамиране а правилна позиция, болки в кръста, схващане и нарастващата умора са причини, че сте допуснали сериозни грешки като отговорник, на който са поверили такава важна задача, а именно решение за вида, модела и качествата на офисните столове.

Две грешки, които често се допускат

Много от фирмите с възможности и с разполагаем висок бюджет за обзавеждане на офисното пространство допускат грешки специално при подбора на офисни столове. Те са фрапиращи и определено имат демотивиращо за работа влияние спрямо лицата, които се налага ди ги ползват7

  • Прекалено ексцентрични и неудобни модели

Красиво, нестандартно и модерно – те може и да изглеждат така, но дали покриват онези три принципа, с които вече ни запознаха от mebeliarena.bg? Понякога стандартните модели се оказват много по-ефективни и допадат на служителите заради пълноценно задоволяване на нуждите на тялото, а прекомерно разчупените всъщност можете да използвате като място за настаняване на посетители, които не се застояват дълго време на едно място;

  • Избор на президентски столове за всички

Самото им наименование буди респект и гарантира удобство. Тези столове обаче са твърде големи като габарити и често се оказват препятствие за ефективното свършване на задачите. Те се нуждаят от много пространство, което не винаги е налично.

Обзавеждането на офис изглежда елементарно, но не така. Сами виждате, че дори подбора на офис стол изисква специално внимание и отношение. Планирането, съобразяването с персоналните нужди на хората както и крайната стойност на изпълнението са решаващи за ефективен и пълноценен краен резултат. Доверете се на mebeliarena и заложете на универсални, иновативни и удобни офис столове за вас и вашите служители.

Top